8. elokuuta 2012

Kirjahamsteri

Hei oikeasti, voisiko joku rajoittaa tätä minun kirjojen hamstraamista hyllyyn pölyttymään. Lisää opuksia on näet tarttunut jälleen matkaan kirppareilta ja divarista. Taidan tarvita kohta jo jonkun sivupersoonan, joka lukee mun puolesta kaikki hommatut kirjat.

Tässäpä lista nyt matkaan tarttuneista kirjoista:


- Cecilia Ahern: Suoraan sydämestä ja P.S. Rakastan sinua. Olen pari kirjaa kirjailijalta entuudestaan lukenut ja niiden parissa viihtynyt. Katsotaan miten on näiden laita.

- Lesley Lokko: Ystävyyden aurinko. Tämän sain niin halvalla, että tarttui matkaan. En tiennyt siitä mitään etukäteen enkä myöskään odota kirjalta kummoisia. Mutta toisinaan lukemani kirjat ovat sen verta raskaita luettavia, että väliin kaipaa kepeämpiä opuksia ja tämä vaikutti juuri sellaiselta.

- Rebecca Wells: Jumalaiset jajasiskot. Muutamassa blogissa törmännyt tämän kirjan nimeen. Ei ole sitä perinteistä genreä mitä minä yleensä luen, mutta avoimin mielin tämän kirjan aion lukea.

- Kiti Kokkonen: Terveisin Karo. Tämä kirja herätti mielenkiintoni siksi, että se on kirjoitettu sähköpostin muodossa.

- Riikka Pulkkinen: Totta. Tämä on ollut lukulistalla jo pidempää.

- Joanne Harris: Herrasmiehiä ja huijareita. Tämän kirjan ole jo aikanaan lukenut ja kovasti siitä pitänyt. Kun se tuli vastaan kirpparilla euron hintaan, oli se aivan pakko matkaan ottaa.

- Jonas Jonasson: Satavuotias joka karkasi ikkunasta ja katosi. Tätä kirjan minun isäni suositteli. Joten matkaan vain ja jossain kohdin lukemaan.

- Sabina Berman: Nainen joka sukelsi maailman sydämeen. Eräässä äitiryhmässä tätä kirjaa kehuttiin ja suositeltiin. On ollut siten lukulistalla jo jonniin aikaa.

- Stephen King: Kalpea aavistus. Kingiä on tullut lukiolaisena luettua paljonkin. Sittemmin se on jäänyt. Nyt olen kuitenkin muutaman kirjan hyllyyn häneltä varannut. Katsotaan tykkäänkö Kingistä edelleen vai iskikö nuorena paremmin.

Ja kun kirjastosta on vielä lainassa pino kirjoja, niin ei tässä lukeminen ihan heti lopu kesken. Nyt on kyllä joku kummallinen hamsteripuuska meneillään, ihan näin mahdoton en kyllä normaalisti ole :)

2 kommenttia:

  1. Ihania kirjoja! Yleensä osaan jonkin verran vastustaa hamstrausviettiä, mutta viime päivien löytöjä ovat olleet muutaman lastenkirjat ja Shriverin Kaksoisvirhe (4 e kirppikseltä!)...

    Minulla on tuo Satavuotias kesken. En ole päässyt sitä loppuun ehkä n. vuoteen. Jokin siinä ei minua puhuttele, vaikka ansiokas se kuulemma on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirpparit ovat petollisia! Hyväkuntoisia kirjoja saa toisinaan ihan minimaaliseen hintaan. Toisaalta, himolukijan onni, kun tekee edullisia löytöjä.

      Jännityksellä odotan tuota Satavuotiasta. Katsotaan puhutteleeko minua.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...